دبیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان از تمدید مهلت ارسال آثار به این المپیاد خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوب و درخواست بالای علاقه‌مندان، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان آبان‌ماه تمدید شد. به گزارش شاینا و به نقل از ستاد اطلاع رسانی هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، وحید ملتجی با اشاره […]

دبیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان از تمدید مهلت ارسال آثار به این المپیاد خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوب و درخواست بالای علاقه‌مندان، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان آبان‌ماه تمدید شد.

به گزارش شاینا و به نقل از ستاد اطلاع رسانی هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، وحید ملتجی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی، بیان کرد: هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران در دو بخش طراحی داستان و فیلم‌سازی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان در زمستان پیش رو برگزار می‌شود. نوجوانان ایرانی در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال (متولدین ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰) می‌توانند آثار خود را به این المپیاد ارسال کنند.

او در پایان گفت: این رویداد زمستان سال جاری برگزار می‌شود و طی آن نوجوانان شرکت کننده در کارگاه‌های مختلف، با همراهی سینماگران و اساتید برجسته سینما فعالیت گروهی در حوزه سینما را تجربه می کنند. در انتها نیز گروه‌های اول، دوم و سوم منتخب معرفی می‌شوند و برگزیدگان المپیاد فیلمسازی نشان ویژه المپیاد را دریافت خواهند کرد.

شایان ذکراست، داوطلبان برای ثبت نام به نشانیhttp://https://yfo.icff.ir مراجعه و در بخش ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

تمدید فرصت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان