لوکا گوادانینو، کارگردان ایتالیایی که قرار بود بازسازی «صورت زخمی» را انجام دهد، از این کار کناره‌گیری کرد. به گزارش شاینا-مهر به نقل از ایندو تایمز، لوکا گوادانینو که در جشنواره فیلم جیو مامی بمبئی حضور دارد، گفته است کارگردانی فیلم «صورت زخمی» را انجام نمی‌دهد. این فیلم قرار بود برمبنای فیلمنامه‌ای از جوئل و […]

لوکا گوادانینو، کارگردان ایتالیایی که قرار بود بازسازی «صورت زخمی» را انجام دهد، از این کار کناره‌گیری کرد.

به گزارش شاینا-مهر به نقل از ایندو تایمز، لوکا گوادانینو که در جشنواره فیلم جیو مامی بمبئی حضور دارد، گفته است کارگردانی فیلم «صورت زخمی» را انجام نمی‌دهد. این فیلم قرار بود برمبنای فیلمنامه‌ای از جوئل و ایتن کوئن ساخته شود.

فیلمنامه کوئن‌ها بیش از یک دهه است که برای ساخت در نظر گرفته شده و یونیورسال حقوق بازسازی فیلم را دارد. احتمالاً به زودی فیلمساز دیگری جایگزین گوادانینو خواهد شد.

لوکا گوادانینو ۵۲ ساله که پروژه‌های متعددی در دست ساخت دارد، ماه پیش اعلام کرد از ساخت فیلم زندگینامه‌ای آدری هپبورن که قرار بود با بازی رونی مارا ساخته شود، انصراف داده است. آن پروژه هم هنوز در حال گسترش است و قرار است با کارگردانی جدید انجام شود.

بیش از ۳ سال پیش اعلام شده بود بازسازی فیلم معروف «صورت زخمی» برمبنای فیلمنامه‌ای از برادران کوئن توسط گوادانینو انجام می شود.

یونیورسال پیکچرز از سال ۲۰۱۱ پروژه ساخت فیلم جدید «صورت زخمی» را در برنامه دارد و تاکنون چندین کارگردان برای ساخت آن انتخاب شده‌اند که دیوید آیر و آنتونیو فوکوا از جمله آنها بودند.

«صورت زخمی» اولین بار سال ۱۹۳۲ به کارگردانی هاوارد هاوکس و ریچارد راسن و با بازی پل مونی ساخته شد و سال ۱۹۸۲ هم یک نسخه جدید آن توسط برایان دی پالما با بازی آل پاچینو در نقش تونی مونتانا گانگستر کوبایی شکل گرفت.

برادران کوئن در چند سال اخیر به عنوان نویسندگان فیلمنامه این پروژه سینمایی معرفی شده‌اند. نسخه اولیه فیلمنامه توسط گرت دانت، جاناتان هرمان و پل آتاناسیو نوشته شده است.

ماجراهای این فیلم جدید در لس‌آنجلس رخ می‌دهد و تمرکز آن بر یک مهاجر مکزیکی است. در فیلم هاوارد هاوکس شیکاگو به عنوان مرکز رویدادها انتخاب شده بود و در فیلم برایان دی پالما تونی مونتانا، یک پناهنده کوبایی بود که به فلوریدا نقل مکان می‌کند و به گانگستر شماره یک میامی بدل می‌شود.

گوادانینو سال ۲۰۱۷ با فیلم «مرا با نام خودت صدا کن» در ۴ بخش اسکار دوره نود نامزد جایزه شد و در نهایت جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را کسب کرد. وی در فیلم بعدی‌اش با دنیل کریگ همکاری می‌کند که درباره یک مهاجر آمریکایی سرگردان در مکزیکوسیتی است و برمبنای رمان ناتمام ویلیام اس.بارو در سال ۱۹۸۵ ساخته می‌شود. اقتباسی از رمان لوییس بیگلی با عنوان «دروغ‌های زمان جنگ» هم از دیگر پروژه‌های در دست توسعه اوست.