علی سرتیپی به این نکته اشاره کرد که بین‌المللی شدنِ نمایشگاه «رصتا» می‌تواند دریچه جدیدی از ساخت و تولید کارهای مشترک جهانی را به روی صاحبان سکوهای نمایشی باز کند. به گزارش شاینا، علی سرتیپی ـ تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل فیلم‌نت ـ درباره موضوع صادرات و همکاری مشترک با وی‌اودی‌ها و کمپانی‌های بین‌المللی و همچنین […]

علی سرتیپی به این نکته اشاره کرد که بین‌المللی شدنِ نمایشگاه «رصتا» می‌تواند دریچه جدیدی از ساخت و تولید کارهای مشترک جهانی را به روی صاحبان سکوهای نمایشی باز کند.

به گزارش شاینا، علی سرتیپی ـ تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل فیلم‌نت ـ درباره موضوع صادرات و همکاری مشترک با وی‌اودی‌ها و کمپانی‌های بین‌المللی و همچنین برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون رصتا معتقد است: خوشبختانه اتفاقات خوبی را در این عرصه شاهد هستیم. مثلاً سریال «پوست شیر» ما را بسیاری از کشورها متقاضی شدند و به فروش رسید از جمله هند و روسیه و بسیاری دیگر. به نظر می‌رسد دیگر وقت آن فرا رسیده این نمایشگاه نوپا (رصتا) به سمت بین‌المللی شدن حرکت کند. اگر این اتفاق بیفتد شاید در موضوع صادرات و کارهای مشترک بین‌المللی دریچه جدیدی را به روی سکوهای نمایشی باز کند.

او گفت: وقتی پلتفرم‌ها دور هم جمع می‌شوند و فضای اشتغال و کار فراهم باشد، اتفاقات خوبی می‌افتد. ما تلاش‌مان این است که بازار کار در حوزه پلتفرم‌ها رونق پیدا کند. ما (فیلم‌نت) مثل بقیه پلتفرم‌ها با ساترا کار می‌کنیم؛ مشکلات همه‌جا هست اما خوشبختانه با تعامل و ارتباط با همدیگر پیش می‌رویم.

سرتیپی همچنین در پایان با بیان اینکه تعاملات توانسته اتفاقات خوبی را رقم بزند، گفت: این آرامش باعث شده سطح سریال‌سازی هم نسبت به گذشته بالاتر برود؛ البته ناگفته نماند مخاطبِ امروز سخت‌گیرتر از گذشته است و باید هر روز با کیفیت بهتری پیش برویم. برای ما جلب رضایت مردم و حقوق مادی و معنوی‌شان از هرچیزی اهمیت بالاتری دارد.