مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ۱۰۴ اثر از مستندسازان و فیلم‌سازان این منطقه به دبیرخانه جشن مهر سینما ارسال شده بود که در مرحله داوری ١۶ اثر انتخاب شدند. شاینا– ایرنا؛ حجت الاسلام سید احمد حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین جشن سینمای مهر جنوب کرمان […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ۱۰۴ اثر از مستندسازان و فیلم‌سازان این منطقه به دبیرخانه جشن مهر سینما ارسال شده بود که در مرحله داوری ١۶ اثر انتخاب شدند.

شاینا– ایرنا؛ حجت الاسلام سید احمد حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین جشن سینمای مهر جنوب کرمان ۹ مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در سالن شهید مداحی پور این اداره کل در جیرفت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در جشن سینمای مهر جنوب کرمان قرار است از مستندسازان و فیلم سازان فیلم کوتاه که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در مرحله داوری اثر آنها به عنوان اثر برتر انتخاب شده، تجلیل شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: داوران جشن مهر سینمای ایران در بخش‌های تهیه‌کنندگی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی و دستاوردهای فنی، هنری و پژوهش سینمایی و در قالب داستانی، مستند و انیمیشن به صورت فیلم بلند و کوتاه بهترین‌ها را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه یک کارگاه‌ تخصصی برای هنرمندان جنوب نیز در بخش جنبی این جشن برگزار می‌شود ادامه داد: در راستای برنامه های جنبی جشن از آموزشگاه آزاد سینمایی آرمین جیرفت بازدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: ویژه‌برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، جشن مهر سینما در برخی از استان های کشور طی مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.