رمان «دختر نخست‌وزیر» به نویسندگی آرش پورشعبان (هاشمی‌نسب) منتشر شده است. به گزارش شاینا، این کتاب در ۷۰۴ صفحه و با قیمت ۴۷۰ هزار تومان در نشر مهراندیش راهی بازار کتاب شده است. در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: «از کجا معلوم که ما زاییده خیال یک داستان‌نویس نباشیم که در خلوت خود […]

رمان «دختر نخست‌وزیر» به نویسندگی آرش پورشعبان (هاشمی‌نسب) منتشر شده است.

به گزارش شاینا، این کتاب در ۷۰۴ صفحه و با قیمت ۴۷۰ هزار تومان در نشر مهراندیش راهی بازار کتاب شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: «از کجا معلوم که ما زاییده خیال یک داستان‌نویس نباشیم که در خلوت خود نشسته است و زندگی ما را می‌آفریند؟ هر کار هم که می‌خواهد می‌کند: پدری می‌آفریند که از پسرش کوچکتر است، سوسک‌ها را به جنگ ابرقدرت‌ها می‌فرستد، دستشویی رفتن را ممنوع می‌کند، عدد پی را از علم می‌دزدد و به عرفان هدیه می‌دهد، چنگیزخان مغول را به کانت فیلسوف پیوند می‌زند و مولانای شاعر را به فیبوناچی ریاضیدان. فاضلاب را مایه نجات می‌کند و باران را نزول عذاب. از عشق برای هر دردی پادزهری می‌سازد و از مرگ انگیزه‌ای برای زندگی.

این رمان داستانی است چندلایه با درون‌مایه‌های فلسفی و رنگ‌وبویی عاشقانه، که به روایتِ پیچیدگی‌های جامعه‌ای تخیلی در ناکجاآباد می‌پردازد. اگر می‌خواهید خواندن رمانی متفاوت را تجربه کنید این کتاب را بخوانید. زیرا این کتاب پر است از جملات نغز و گزین‌گویه‌های جذاب و داستان‌های به ظاهر متفاوت و نامتجانس که اندک‌اندک در هممی‌آمیزند و به هم مربوط می‌شوند.

«دختر نخست‌وزیر» رمانی است درباره مهمترین دغدغه‌های پیش روی انسان مانند مرگ، زندگی، امید، ترس، تنهایی، حقیقت و مانند آن. از این رو پس از خواندن این کتاب با نگاهی متفاوت‌تر زندگی خواهید کرد.»

  • نویسنده : فاطمه عبدالمحمدی