تماشاخانه‌ ایران‌شهر در اردیبهشت و خرداد سال جاری میزبان چهار نمایش تازه به کارگردانی علیرضا کوشک‌ جلالی، شهرام کرمی، پویا سعیدی و سید علی موسویان خواهد بود. به گزارش شاینانیوز به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، نمایش «نکبت» نوشته‌ استفن بلبر به کارگردانی پویا سعیدی و با بازی کاظم سیاحی، مجتبی پیرزاده و ستاره […]

تماشاخانه‌ ایران‌شهر در اردیبهشت و خرداد سال جاری میزبان چهار نمایش تازه به کارگردانی علیرضا کوشک‌ جلالی، شهرام کرمی، پویا سعیدی و سید علی موسویان خواهد بود.

به گزارش شاینانیوز به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، نمایش «نکبت» نوشته‌ استفن بلبر به کارگردانی پویا سعیدی و با بازی کاظم سیاحی، مجتبی پیرزاده و ستاره پسیانی از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در سالن ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «آرت» نوشته‌ یاسمینا رضا به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ناظرزاده‌ کرمانی اجراهای خود را آغاز می‌کند. بازیگران نمایش «آرت» عبارتند از سام کبودوند، آرمین رحیمیان و محمد صدیقی مهر.

سالن سمندریان نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ میزبان نمایش «گنجشک‌ مفرغی» به نویسندگی و کارگردانی شهرام‌ کرمی، با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی خواهد بود.

نمایش «خارشتر» به نویسندگی هدی‌ آهنگر و کارگردانی سید علی موسویان دیگر نمایش سالن سمندریان است که از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۰:۴۵ به صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) هدی آهنگر، لیلا بلوکات، هامون‌ سیدی، الهام‌ شعبانی، یزدان‌ فتوحی، وحید کریمی و اتابک‌ نادری هستند.