سلسله نشست‌های تخصصی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» از یکشنبه (۱۸ تیر) در خانه کتاب و ادبیات ایران آغاز می‌شود. به گزارش شاینا از روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا، نخستین نشست تخصصی این رویداد با عنوان «تصویر خانواده در سینمای ایران از سینمای موجود تا سینمای موعود با تکیه بر کتاب مرحوم طالب […]

سلسله نشست‌های تخصصی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» از یکشنبه (۱۸ تیر) در خانه کتاب و ادبیات ایران آغاز می‌شود.

به گزارش شاینا از روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا، نخستین نشست تخصصی این رویداد با عنوان «تصویر خانواده در سینمای ایران از سینمای موجود تا سینمای موعود با تکیه بر کتاب مرحوم طالب زاده» فردا- یکشنبه(۱۸ تیر) از ساعت ۱۳ در خانه کتاب و ادبیات ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

سیدعلی اصغر تقوی مدرس دانشگاه و محقق، حسن بنیانیان رئیس اسبق حوزه هنری و کمیسیون پیوست نگاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده فعال رسانه‌ای در این نشست دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره موضوع یاد شده مطرح خواهند کرد.

حضور در این نشست‌ها برای عموم‌علاقه‌مندان آزاد و رایگان بوده و متقاضیان به شرکت در جلسات می‌توانند اطلاعات خود را به شماره ۰۹۱۲۶۷۷۷۸۹۴ ارسال کنند.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور تا ۲۳ تیر امسال در سطح کشور و از ۲۰ تا ۲۳ در تهران برگزار می‌شود. این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.

  • نویسنده : علیرضا مظاهری